Naam:
Foto’s:
228
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Roel Jongen. In 2020 heb ik Nederland verruild voor Bonaire. Na daar twee jaar gewerkt te hebben als wiskundedocent, heb ik besloten om per augustus 2022 een nieuw avontuur aan te gaan in de vorm van een wereldreis!

Bezochte landen

Ik heb 89 landen (35%) bezocht:

Albanië, Antarctica, Argentinië, Aruba, Australië, Azerbeidzjan, België, Belize, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Bulgarije, Cambodja, Canada, Caribisch Nederland, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Ecuador, El Salvador, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Georgië, Griekenland, Guadeloupe, Guatemala, Honduras, Hongarije, Hongkong, Ierland, Indonesië, Iran, Italië, Kazachstan, Kirgizië, Kroatië, Laos, Lesotho, Letland, Libanon, Liechtenstein, Luxemburg, Macau, Mexico, Montenegro, Mozambique, Nederland, Nicaragua, Noord-Korea, Noorwegen, Oeganda, Oezbekistan, Oostenrijk, Panama, Paraguay, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Singapore, Spanje, Suriname, Swaziland, Tadzjikistan, Thailand, Tsjechië, Turkije, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Wit-Rusland, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.